infobrokerska.pl
ul. Fredry 2/6
30-605 Kraków, Polska
M: +48 668 759 555
M: +48 795 455 405
E: info@infobrokerska.pl
DANE FIRMY:
Właścicielem strony i marki Infobrokerska.pl jest:
Infomedia Group Sp. z o.o.
NIP:6793143363
REGON:366617560
KRS:0000664662
Najnowsze na blogu
Jak dobry research wpływa na widoczność marki w Internecie
„Treść jest kluczowa” (ang. „Content is king”) – to z pewnością hasło znane każdej osobie pracującej w marketingu. Bez względu na to, w jakiej branży działa Twoja firma: produkcja, usługi czy sprzedaż, treści firmowe to element niezbędny, który wpływa na widoczność marki w Internecie i może pomóc Ci przyciągnąć nowych, potencjalnych klientów. Tworzenie wartościowych treści nie jest wcale proste, ale dobry research może Ci w tym pomóc. Co dokładnie oznacza research w content marketingu, […]
Wizualizacja danych, czyli dane regułami malowane
W procesie tworzenia wizualizacji informacji podejmujemy szereg decyzji dotyczących zarówno danych, które chcemy zwizualizować, jak i metody, za pomocą której te dane staną się infografiką. Wszystko to jest niezwykle istotne i wpływa bezpośrednio na poprawne dekodowanie informacji przez odbiorcę oraz na ogólne wrażenie zbudowane u naszej publiczności. Skuteczna wizualizacja danych będzie reprezentować informacje w taki sposób, który pozwoli odbiorcy łatwo doświadczyć efektu „a-ha!” bądź efektu „wow” – momentu zrozumienia. […]
Myślenie wizualne w tworzeniu modelu biznesowego
,,Nie wystarczy, że ludzie biznesu lepiej zrozumieją projektantów, oni sami muszą stać się projektantami”, Roger Martin Przy wprowadzaniu produktu na rynek, punktem wyjścia wielu firm jest research i badania marketingowe. Niestety w kolejnych etapach projektowania modeli biznesowych ten punkt widzenia klienta jest lekceważony. Obecnie kluczowa staje się zmiana perspektywy – chodzi o to, by spojrzeć na model biznesowy oczami klienta. Dzięki takiemu podejściu […]
Jak zachować prywatność w Internecie i chronić się przed OSINT?
Korzystając z Internetu, zostawiamy po sobie bardzo wiele śladów. I dzieje się to niezależnie od tego, czy robimy zakupy, odbieramy i wysyłamy e-maile, używamy sieci społecznościowych lub komunikatorów internetowych czy po prostu szukamy informacji przez wyszukiwarki. Wszystkie te działania oznaczają, że – jeśli nie jesteśmy ostrożni i nie stosujemy odpowiednich zabezpieczeń – nasza prywatność jest z każdym kolejnym kliknięciem coraz bardziej naruszana. W tym artykule wyjaśnimy, jak w prosty sposób i bez zaawansowanych kompetencji informatycznych […]
Infobrokerska.pl ze znakiem jakości MSUES
Infobrokerska.pl po raz kolejny uzyskała znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych. Jest to potwierdzenie naszego zaangażowania w rozwój usług szkoleniowych i doradczych oraz dbania o ich wysoką jakość.
Informacja naukowa w biznesie
Żyjemy w społeczeństwie wiedzy. Kapitałem są ludzie – ich wiedza, talenty, wykształcenie. A informację traktujemy jako dobro o charakterze ekonomicznym. Uczelnie wyższe, realizując swoje zadania, coraz częściej stają się inkubatorami nowych myśli i zapleczem nowych technologii dla przemysłu i sektora MŚP. Informacja naukowa w biznesie odgrywa bardzo ważną rolę, wspierając rozwój rynków, branż i pojedynczych przedsiębiorstw.
Wyszukiwanie informacji – czy tego można się nauczyć?
Większość osób, którym zada się pytanie „czy umiesz szukać informacji?”, odpowie bez zawahania twierdząco. Dlaczego? Bo przeciętny użytkownik Internetu kojarzy wyszukiwanie informacji z wpisaniem pytania do wyszukiwarki Google. Traktujemy wyszukiwarkę jako narzędzie, które na pewno wie wszystko i potrafi udzielić idealnej odpowiedzi na każde pytanie. Często zapominamy jednak, że wyszukiwarka to maszyna i wbudowane w nią algorytmy, która choć bazuje na sztucznej inteligencji i śledzi poczynania użytkowników, to ciągle jest tylko maszyną, […]
Wyszukiwanie informacji w Internecie – najczęściej popełniane błędy
Wyszukiwanie informacji w Internecie to jedna z kluczowych kompetencji cyfrowych – nie tylko w pracy, ale także w życiu codziennym. Posiadanie umiejętności szybkiego i sprawnego docierania do informacji pomaga podejmować lepsze decyzje konsumenckie i biznesowe. Który produkt wybrać z setek oferowanych na rynku? Któremu sprzedawcy można naprawdę zaufać? Z kim najlepiej będzie nawiązać współpracę? Jak zaprojektować nowy produkt swojej firmy? W których kanałach komunikacji promować swoją ofertę? Na wszystkie te pytania – i na wiele, wiele więcej […]
Zostań Google Ninja!
Google Ninja to infografika dla Was, prosto do pobrania. Wydrukować, uczyć się i przyśpieszać swoją pracę. Podpowiadamy, jak korzystać z google, aby było sprawniej i efektywniej!
Pozyskiwanie informacji o ludziach i firmach
Informacja jest obecnie tak samo ważnym zasobem każdej firmy jak pracownicy czy finanse. Dlatego jedną z kluczowych kompetencji w biznesie jest dziś umiejętność szybkiego i skutecznego docierania do informacji. Częścią tego działania jest wyszukiwanie oraz pozyskiwanie informacji o ludziach i firmach – z Internetu, ale nie tylko.