infobrokerska.pl
ul. Fredry 2/6
30-605 Kraków, Polska
M: +48 503 666 166
M: +48 795 455 405
E: info@infobrokerska.pl
DANE FIRMY:
Właścicielem strony i marki Infobrokerska.pl jest:
Infomedia Group Sp. z o.o.
NIP:6793143363
REGON:366617560
KRS:0000664662
Najnowsze na blogu
Asystentka biura – Dołącz do naszego zespołu
Nasze szkolenia z dofinansowaniem w ramach projektu „Pociąg do Kariery”
Jeśli mieszkasz lub pracujesz w Małopolsce, możesz złożyć wniosek o dołączenie do projektu „Pociąg do Kariery” i dzięki temu możesz wziąć udział w naszych szkoleniach z dofinansowaniem. Po włączeniu się w ten projekt otrzymasz możliwość udziału w licznych szkoleniach z dofinansowaniem – m.in. szkoleniach realizowanych przez Infobrokerska.pl. Jesteśmy zarejestrowani w Bazie Usług Rozwojowych PARP i […]
Jak dobry research wpływa na widoczność marki w Internecie
„Treść jest kluczowa” (ang. „Content is king”) – to z pewnością hasło znane każdej osobie pracującej w marketingu. Bez względu na to, w jakiej branży działa Twoja firma: produkcja, usługi czy sprzedaż, treści firmowe to element niezbędny, który wpływa na widoczność marki w Internecie i może pomóc Ci przyciągnąć nowych, potencjalnych klientów. Tworzenie wartościowych treści […]
Wizualizacja danych, czyli dane regułami malowane
W procesie tworzenia wizualizacji informacji podejmujemy szereg decyzji dotyczących zarówno danych, które chcemy zwizualizować, jak i metody, za pomocą której te dane staną się infografiką. Wszystko to jest niezwykle istotne i wpływa bezpośrednio na poprawne dekodowanie informacji przez odbiorcę oraz na ogólne wrażenie zbudowane u naszej publiczności. Skuteczna wizualizacja danych będzie reprezentować informacje w taki […]
Myślenie wizualne w tworzeniu modelu biznesowego
,,Nie wystarczy, że ludzie biznesu lepiej zrozumieją projektantów, oni sami muszą stać się projektantami”, Roger Martin Przy wprowadzaniu produktu na rynek, punktem wyjścia wielu firm jest research i badania marketingowe. Niestety w kolejnych etapach projektowania modeli biznesowych ten punkt widzenia klienta jest lekceważony. Obecnie kluczowa staje się zmiana perspektywy – chodzi o to, by spojrzeć […]
Jak zachować prywatność w Internecie i chronić się przed OSINT?
Korzystając z Internetu, zostawiamy po sobie bardzo wiele śladów. I dzieje się to niezależnie od tego, czy robimy zakupy, odbieramy i wysyłamy e-maile, używamy sieci społecznościowych lub komunikatorów internetowych czy po prostu szukamy informacji przez wyszukiwarki. Wszystkie te działania oznaczają, że – jeśli nie jesteśmy ostrożni i nie stosujemy odpowiednich zabezpieczeń – nasza prywatność jest […]
Infobrokerska.pl ze znakiem jakości MSUES
Infobrokerska.pl po raz kolejny uzyskała znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych. Jest to potwierdzenie naszego zaangażowania w rozwój usług szkoleniowych i doradczych oraz dbania o ich wysoką jakość.
Informacja naukowa w biznesie
Żyjemy w społeczeństwie wiedzy. Kapitałem są ludzie – ich wiedza, talenty, wykształcenie. A informację traktujemy jako dobro o charakterze ekonomicznym. Uczelnie wyższe, realizując swoje zadania, coraz częściej stają się inkubatorami nowych myśli i zapleczem nowych technologii dla przemysłu i sektora MŚP. Informacja naukowa w biznesie odgrywa bardzo ważną rolę, wspierając rozwój rynków, branż i pojedynczych […]
Wyszukiwanie informacji – czy tego można się nauczyć?
Większość osób, którym zada się pytanie „czy umiesz szukać informacji?”, odpowie bez zawahania twierdząco. Dlaczego? Bo przeciętny użytkownik Internetu kojarzy wyszukiwanie informacji z wpisaniem pytania do wyszukiwarki Google. Traktujemy wyszukiwarkę jako narzędzie, które na pewno wie wszystko i potrafi udzielić idealnej odpowiedzi na każde pytanie. Często zapominamy jednak, że wyszukiwarka to maszyna i wbudowane w […]
Wyszukiwanie informacji w Internecie – najczęściej popełniane błędy
Wyszukiwanie informacji w Internecie to jedna z kluczowych kompetencji cyfrowych – nie tylko w pracy, ale także w życiu codziennym. Posiadanie umiejętności szybkiego i sprawnego docierania do informacji pomaga podejmować lepsze decyzje konsumenckie i biznesowe. Który produkt wybrać z setek oferowanych na rynku? Któremu sprzedawcy można naprawdę zaufać? Z kim najlepiej będzie nawiązać współpracę? Jak […]