SOCMINT
Social media jako źródło informacji
Webinar: 25.04.2023, 2h
Żyjemy w czasach mediów społecznościowych. Ponad 25% ludzi na całym świecie komunikuje się za ich pomocą. Przeciętny użytkownik Facebooka publikuje dziennie nawet 10 postów. Daje to ogromną ilość informacji, które każdego dnia docierają do nas przez social media.
Stoi więc przez Tobą poważne wyzwanie. Jeśli chcesz z natłoku wszystkich tych treści wyłuskać kluczowe dla Ciebie informacje, musisz poznać praktyczne techniki oraz narzędzia, które pozwalają do nich dotrzeć.
Wiele wartościowych i użytecznych informacji jest w Twoim zasięgu – są publicznie dostępne w mediach społecznościowych. Niestety większość z nich pozostaje ukryte ze względu na specyfikę działania algorytmów.
Jednak zaczniesz sprawnie poruszać się w gąszczu tych treści, gdy tylko zyskasz umiejętność efektywnego wyszukiwania informacji w mediach społecznościowych. I w tym pomoże Ci właśnie SOCMINT (ang. Social Media Intelligence), czyli wykorzystanie social mediów do pozyskania informacji.
Dowiesz się, jak działają media społecznościowe i jakie są ich rodzaje.
Nauczysz się docierać do informacji o firmach, ludziach i trendach w biznesie.
Zyskasz umiejętność nie tylko pozyskiwania, ale też weryfikowania treści.
Dowiesz się, jak zautomatyzować gromadzenie danych z social mediów.
Poznasz techniki i narzędzia SOCMINT, czyli białego wywiadu w social mediach.
Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Researchgate, Reddit, Wykop
Każdy, kto w mediach społecznościowych szuka informacji potrzebnych do wykonywania swojej pracy zawodowej, a w szczególności:
Przedsiębiorcy i menedżerowie
Specjaliści ds. marketingu i sprzedaży
Specjaliści odpowiedzialni za rozwój biznesu
Specjaliści ds. HR i headhunterzy
Analitycy i researcherzy
Dziennikarze i copywriterzy
Naukowcy, studenci i bibliotekarze
Rodzaje mediów społecznościowych a rodzaje pozyskiwanych informacji.
Jak sprawnie szukać informacji w social mediach: techniki i metody pracy.
Zastosowanie mediów społecznościowych w biznesie oraz HR.
Narzędzie do pozyskiwania, automatyzacji i weryfikacji informacji z social mediów.
Case study.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Mnóstwo użytecznych porad i wskazówek
Sprawdzone techniki i metody pracy
Nauka na konkretnych przykładach
Facebook, Twitter, Instagram
LinkedIn, Researchgate
Reddit, Wykop
Pozyskiwanie informacji
Automatyzacja wyszukiwania
Weryfikacja informacji
Pełne nagranie webinaru,
które pozwoli Ci odświeżać wiedzę po webinarze
zawsze, gdy będzie Ci to potrzebne
Trener OSINT, SOCMINT i kompetencji cyfrowych. W branży infobrokerskiej pracuje od 2006 roku. Prowadzi zajęcia na polskich uczelniach, m.in. Krajowa Szkoła Administracji Publicznej i Uniwersytet Jagielloński. Prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej z zakresu wyszukiwania i weryfikacji informacji. Współautorka standardów dla zawodów „broker informacji” oraz „specjalista zarządzania informacją” przygotowanych dla Ministerstwa Pracy. Członek Stowarzyszenia Profesjonalistów Informacji. Przeszkoliła pracowników z takich firm i instytucji jak Kompas Inwestycji, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Kancelaria Senatu, Rządowe Centrum Bezpieczeństwa, UOKiK, Komenda Główna Policji.
Termin: 25.04.2023
Format: webinar online, prowadzony na żywo
Cena: 50 zł brutto / osobę
Nie możesz wziąć udziału w tym terminie, ale nie chcesz, żeby ominęła Cię kolejna edycja?
Zgłoś zainteresowanie, a poinformujemy Cię o następnym terminie – bez zobowiązań!
Zadzwoń lub napisz do nas: info@infobrokerska.pl, 503 666 166 lub 668 759 555.