100% PRAKTYKI
Poznasz konkretne wskazówki, które możesz zastosować natychmiast po webinarze, aby skuteczniej analizować konkurencję.
Dowiesz się, że Twoja konkurencja może mieć bardzo różne oblicza – może być pośrednia, bezpośrednia oraz substytucyjna.
Uświadomisz sobie, jak ważny jest każdy rodzaj konkurencji i dlaczego trzeba stosować szerokie podejście do analizy konkurencji.
Nauczysz się, na co zwracać uwagę podczas zbierania informacji o firmach – ich ofercie, działalności oraz strategii.
Dowiesz się, jakie informacje na temat Twojej konkurencji warto włączyć do analizy oraz w jaki sposób możesz do nich dotrzeć.
Zyskasz nowe spojrzenie na social media jako bogate i wartościowe źródło informacji potrzebnych do analizy konkurencji.
Dowiesz się, jak uniknąć najbardziej powszechnych pułapek i błędów związanych z przeprowadzaniem analizy konkurencyjnej.
Poznasz konkretne wskazówki, które możesz zastosować natychmiast po webinarze, aby skuteczniej analizować konkurencję.
Dowiesz się, jakie informacje na temat konkurentów są potrzebne, aby móc podejmować dobre decyzje biznesowe.
Zyskasz wiedzę, którą stosują liderzy i eksperci, aby skutecznie pozyskiwać i wykorzystywać informacje o firmach.
Podczas webinaru będzie można wygrać nagrody książkowe!
Zobacz: regulamin konkursu.
BEZPŁATNY WEBINAR