Prasówka lub, jak kto woli, monitoring internetu, to rzecz szczególnie przydatna wszystkim, którzy potrzebują trzymać rękę na pulsie, nie mają wystarczająco dużo czasu na
przekopywanie internetu i gazet i wreszcie, mają dość szumu informacyjnego.
Tak się dobrze składa, że Infobrokerska bardzo lubi przetrząsać sieć i wyciągać z niej to, co dla najistotniejsze i najciekawsze. Na dodatek przygotowuje prasówki. Branża? Nie ma dla nas znaczenia!
Prasówka – dawka wyselekcjonowanych informacji w pigułce
Jak wygląda praca nad prasówką?
- Na początek definiujesz, czego chciałbyś się regularnie dowiadywać i jak często. Na tej podstawie weryfikujemy dostępność danych i informacji i opracowujemy twoją pierwszą prasówkę.
- Wspólnie ustalamy to, jak ma wyglądać finalnie dostarczany tobie newsletter. Słuchamy twoich oczekiwań, sugestii, konfrontujemy je z dostępnością danych i ustalamy wspólny plan działania.
- W umówionych odstępach czasu twoja prasówka ląduje na twoim wirtualnym biurku – na mailu.
Dla niektórych naszych klientów dogodna częstotliwość dla prasówki to tydzień, dla innych miesiąc, a pozostali dokładają do tego jeszcze kwartalne zestawienia z aktualizacją danych statystycznych. Wszyscy jednakowo cieszą się z zaoszczędzonego czasu i wygody dostawania porcji newsów na temat i na czas.
Przykłady prasówek
Wszystko zależy tutaj od indywidualnych potrzeb i oczekiwań. A to przykłady prasówek, jakie
zamawiają u nas nasi klienci:
- Kwartalny monitoring pozwoleń budowlanych na określone rodzaje inwestycji w wybranych województwach;
- Monitoring innowacji w wybranym sektorze, co kwartał, na skalę globalną;
- Monitoring wybranych firm z kilku sektorów – prasówka miesięczna plus szersze, kwartalne podsumowanie;
- Prasówka zawierająca dane o cenach, handlu zagranicznym, produkcji wybranych surowców oraz informacje jakościowe, omawiające szerzej sytuację w branży;
- Startup w Polsce czyli newsletter zbierający newsy o nowych projektach, ludziach środowiska startup’ów, biznesie i przedsiębiorczości.
Przygotowana przez nas prasówka to nie tylko zebranie linków i nie ogranicza się tylko to portali branżowych i prasy. Sięgamy do baz statystycznych, do specjalistycznych narzędzi i zasobów, których Google nie indeksuje. To także selekcja, analiza, weryfikacja i synteza informacji do postaci, która tobie najbardziej odpowiada.
Masz pomysł na swoją prasówkę? Napisz do nas, a my przygotujemy ją dla ciebie!
infobrokerska.pl
ul. Fredry 2/6
30-605 Kraków, Polska
M: +48 503 666 166
M: +48 795 455 405
E: info@infobrokerska.pl
DANE FIRMY:
Właścicielem strony i marki Infobrokerska.pl jest:
Infomedia Group Sp. z o.o.
NIP:6793143363
REGON:366617560
KRS:0000664662
Najnowsze na blogu