MONITORING INFORMACJI W PRAKTYCE
Działaj szybko i skutecznie, stosując najlepsze narzędzia
do monitoringu Internetu, deep web, social mediów i prasy
Szkolenie jednodniowe,
z możliwością dostosowania do potrzeb Twojego zespołu
Na szkoleniu poznasz i skonfigurujesz narzędzia, aby od razu móc ich używać.
Nauczysz się, jak zautomatyzować pracę, aby skupić się na analizie i wnioskach.
Poznasz rozwiązania do monitoringu w języku polskim i angielskim.
Dowiesz się, jak identyfikować źródła do monitoringu informacji.
Nauczysz się automatyzować zbieranie danych z różnych źródeł.
Poznasz narzędzia monitoringu dla języka polskiego i angielskiego.
Skonfigurujesz wiele bezpłatnych narzędzi do monitoringu informacji.
Poznasz potencjał kanałów RSS i agregatorów treści dostępnych w Internecie.
Nauczysz się monitorować Internet, deep web, social media i media tradycyjne.
A dzięki temu rozpoczniesz monitoring od razu po szkoleniu, korzystając z rozwiązań i narzędzi, które dostosujesz do swoich potrzeb już w trakcie szkolenia.
Dostosujemy program do potrzeb Twojego zespołu.
Przeszkolimy Twój zespół u Ciebie w firmie lub online.
Zadzwoń albo napisz do nas: 503 666 166
.
.
.
.
.
.
Będziesz zawsze na bieżąco ze wszystkimi kluczowymi dla Ciebie informacjami – nie zaskoczy Cię żadne ważne wydarzenie ani żadna nagła zmiana.
Zwiększysz skuteczność, podejmując decyzje i planując działania na podstawie rzetelnej znajomości rynku, branży, konkurencji, klientów itp.
Przyspieszysz pracę, wykorzystując sprawdzone techniki oraz metody pracy, a także narzędzia i programy skonfigurowane już podczas szkolenia.
Zautomatyzujesz pracę dzięki praktycznym wskazówkom oraz specjalistycznym aplikacjom prezentowanym na szkoleniu.
A w konsekwencji zyskasz czas na inne swoje zadania, ponieważ monitoring informacji stanie się mniej czasochłonny i pracochłonny.
Szkolenie warsztatowe
Praktyczne wskazówki
Nauka na przykładach
Ćwiczenia
Narzędzia dla j. polskiego i angielskiego
Rozwiązania do monitoringu informacji
Aplikacje automatyzujące monitoring
Konfiguracja narzędzi podczas szkolenia
Szkolenie w małej grupie
Prowadzone na żywo
Możliwość zadawania pytań
Praca na przykładach uczestników
Szkolenie realizowane na zamówienie,
z opcją dopasowania do wymagań
Możliwość dodania dla uczestników godzinnej konsultacji online
Certyfikat uczestnictwa
Materiały szkoleniowe
ORGANIZACJA MONITORINGU INFORMACJI I MEDIÓW
Podczas tego modułu dowiesz się, jak wyszukiwać i identyfikować źródła, które mogą być wykorzystywane do monitorowania informacji i mediów. Nauczysz się, jak skutecznie zautomatyzować zbieranie danych, aby oszczędzić czas i przyspieszyć pracę. Sprawdzisz i przećwiczysz także, jak w praktyce możesz radzić sobie z generowaniem danych do analizy.
CZYTNIKI KANAŁÓW RSS
Czytniki RSS to dość stary, ale wciąż przydatny sposób na automatyzację monitoringu informacji i mediów. Podczas tego modułu poznasz bezpłatne narzędzia online, narzędzia desktopowe i aplikacje mobilne, z którymi będziesz zawsze na bieżąco. Wspólnie krok po kroku skonfigurujemy narzędzia, abyś natychmiast po szkoleniu mógł z nich korzystać.
AGREGATORY TREŚCI
W tej części szkolenia poznasz agregatory treści, czyli narzędzia, które same zbierają dane z Internetu. Jeśli wykorzystasz je w swojej pracy, zostanie Ci do zrobienia tylko analiza zebranych danych i wyciąganie z nich wniosków. Abyś mógł wykonywać szeroki monitoring informacji, poznasz narzędzia zarówno dla języka polskiego, jak też dla języka angielskiego.
NARZĘDZIA DO MONITORINGU INFORMACJI I MEDIÓW
Pod koniec szkolenia zapoznasz się z szerokim wachlarzem narzędzi do monitorowania Internetu, deep web, mediów społecznościowych oraz mediów tradycyjnych. Sprawdzisz, w jakich obszarach będą one pomocne w Twojej pracy. Nauczysz się ponadto, jak należy skonfigurować ustawienia tych narzędzi, aby ich wdrożenie przyniosło szybkie efekty.
Szkolenie ma charakter warsztatowy, w całości jest skupione na aspektach praktycznych i prezentuje wiele wskazówek i eksperckich tricków. A w ostatniej części wspólnie przećwiczymy nowe umiejętności zdobyte podczas szkolenia.
Podaj dogodny termin, wybierz format (online lub stacjonarny)
oraz określ wymagania dotyczące zakresu merytorycznego.
Zadzwoń albo napisz do nas: 503 666 166 lub 668 759 555
W branży infobrokerskiej pracuje od 2006 roku. Specjalizuje się w analizach marketingowych oraz informacji naukowo-technicznej. Trener OSINT i kompetencji cyfrowych. Prowadzi zajęcia na polskich uczelniach, m.in. Krajowa Szkoła Administracji Publicznej i Uniwersytet Jagielloński. Prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej z zakresu pozyskiwania informacji. Współautorka standardów dla zawodów „broker informacji” oraz „specjalista zarządzania informacją” przygotowanych dla Ministerstwa Pracy. Członek Stowarzyszenia Profesjonalistów Informacji. Przeszkoliła pracowników z takich firm i instytucji jak Kompas Inwestycji Sp. z o.o., Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, Kancelarię Senatu, Rządowe Centrum Bezpieczeństwa, UOKiK, Komenda Główna Policji. Regularnie szkoli w Krajowej Szkole Administracji Publicznej w Warszawie.
W branży infobrokerskiej pracuje od 2010 roku jako analityk rynku i infobroker. Posiada bogate doświadczenie we współpracy z agendami rządowymi i innymi jednostkami publicznymi. Prowadziła szkolenia dla pracowników EY, The heart, Energa S.A., PGNiG S.A., Keeeper Sp. z o.o., Komendy Główna Policji. Regularnie prowadzi szkolenia w Krajowej Szkole Administracji Publicznej w Warszawie. Prezes Fundacji na rzecz Rozwoju Rynku Informacji i Społeczeństwa Informacyjnego „Infobrokerska”, członek Stowarzyszenia Profesjonalistów Informacji, redaktor portalu Rynek Informacji oraz członek Strategic and Competitive Intelligence Professionals.
Podaj zakres merytoryczny i dogodny termin
Wybierz format: szkolenie online lub stacjonarne
A my przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb!