GOOGLE HACKING W MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wykorzystaj szeroki wachlarz bezpłatnych narzędzi Google,
aby zwiększyć sprzedaż i efektywność marketingu
Szkolenie jednodniowe,
z możliwością dostosowania do potrzeb Twojego zespołu
Na szkoleniu poznasz wiele sposobów docierania do leadów sprzedażowych.
Nauczysz się zbierać te informacje w wielu bezpłatnych narzędziach Google.
Poznasz narzędzia do monitorowania Internetu i social mediów.
Dowiesz się, gdzie w sieci inni mogą znaleźć informacje o Tobie i Twojej firmie.
Nauczysz się hackować Google – bez zaawansowanej wiedzy informatycznej.
Poznasz zaawansowane operatory wyszukiwania w Google.
Nauczysz się korzystać z Google Scholar, News, Trends, Books, AdSense, Ads itd.
Rozszerzysz zakres swoich wyszukiwań o rozwiązania alternatywne dla Google.
Dostosujemy program do potrzeb Twojego zespołu.
Przeszkolimy Twój zespół u Ciebie w firmie lub online.
Zadzwoń albo napisz do nas: 503 666 166
.
.
.
Osoby chcące nauczyć się skutecznie wyszukiwać informacje marketingowe i handlowe, a także korzystać z narzędzi Google dla marketingu i sprzedaży.
Zwiększysz efektywność swoich działań marketingowych i sprzedażowych.
Przyspieszysz pracę, szybko docierając do potrzebnych informacji.
Odkryjesz nowe sposoby pozyskiwania klientów i dotrzesz do nowych leadów.
Poznasz informacje o rynku, trendach, konkurencji, klientach i kontrahentach.
Usprawnisz i przyspieszysz działania z obszaru content marketingu.
Szkolenie warsztatowe
Praktyczne wskazówki
Nauka na przykładach
Liczne ćwiczenia
Google hacking
Google Analytics i Google Ads
Monitoring social mediów
Narzędzia dla marketingu i sprzedaży
Szkolenie prowadzą eksperci
z bogatym doświadczeniem w Google hackingu, dzieląc się wiedzą
i pracując na przykładach uczestników
Szkolenie realizowane na zamówienie,
z opcją dopasowania do wymagań
Możliwość dodania dla uczestników godzinnej konsultacji online
Certyfikat uczestnictwa
Materiały szkoleniowe
Budowa strategii wyszukiwania słów kluczowych
Operatory wyszukiwania, czyli podstawa Google hackingu
Pełne możliwości Google: Scholar, News, Books, Trends, AdSense, Ads itd.
Alternatywy dla Google
Wyszukiwanie leadów sprzedażowych
Pozyskiwanie informacji o kontrahentach
Szukanie hurtowni i dystrybutorów
Szukanie informacji potrzebnych do rozmów handlowych
Ćwiczenia
Szukanie informacji o trendach rynkowych
Analizowanie firm i konkurencji
Monitorowanie informacji w Internecie
Narzędzie wspomagające content marketing
Ćwiczenia
W branży infobrokerskiej pracuje od 2006 roku. Specjalizuje się w analizach marketingowych oraz informacji naukowo-technicznej. Trener OSINT i kompetencji cyfrowych. Prowadzi zajęcia na polskich uczelniach, m.in. Krajowa Szkoła Administracji Publicznej i Uniwersytet Jagielloński. Prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej z zakresu pozyskiwania informacji. Współautorka standardów dla zawodów „broker informacji” oraz „specjalista zarządzania informacją” przygotowanych dla Ministerstwa Pracy. Członek Stowarzyszenia Profesjonalistów Informacji. Przeszkoliła pracowników z takich firm i instytucji jak Kompas Inwestycji Sp. z o.o., Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, Kancelarię Senatu, Rządowe Centrum Bezpieczeństwa, UOKiK, Komenda Główna Policji. Regularnie szkoli w Krajowej Szkole Administracji Publicznej w Warszawie.
Podaj zakres merytoryczny i dogodny termin
Wybierz format: szkolenie online lub stacjonarne
A my przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb!