Zlecenia infobrokerskie bywają różne, jednak łączy je jedno. Do ich realizacji korzystamy zawsze z otwartych źródeł informacji. Otwartych znaczy legalnych i dostępnych dla każdego. Prócz identyfikacji tych źródeł, ważna jest jeszcze umiejętność ich analizy. Aby przybliżyć jak działamy, opisaliśmy jedną z naszych realizacji.

bibliografia do pracy dyplomowej

Obok realizacji zleceń dotyczących analiz rynków czy konkurencji, realizujemy zlecenia na stworzenie bibliografii. Bibliografie tworzymy dla osób, które potrzebują gotowej listy publikacji naukowych, potrzebnych do napisania pracy dyplomowej, np. doktorskiej. W wykazie znajdują się m.in. opisy bibliograficzne książek i artykułów z czasopism naukowych w formie dokumentów elektronicznych czy materiałów drukowanych.

prasówka

Prasówka lub, jak kto woli, monitoring internetu, to rzecz szczególnie przydatna wszystkim, którzy potrzebują trzymać rękę na pulsie, nie mają wystarczająco dużo czasu na przekopywanie internetu i gazet i wreszcie, mają dość szumu informacyjnego.

analiza benchmarkingowa

Analiza benchmarkingowa w branży medycznej Problem: Zgłosił się do nas Klient z gotową koncepcją nowego portalu usługowego na rynku medycznym. Jednak aby podjąć dobrą decyzję i w odpowiedni sposób przygotować serwis do wejścia na rynek, potrzebował kilku informacji:

yandex

Yandex to najpopularniejsza wyszukiwarka w Rosji. Jednocześnie to również potężne narzędzie coraz mocniej zaznaczające swoją obecność na globalnym rynku. Dziś proponujemy Wam naukę wyszukiwania zaawansowanego w yandex.com lub yandex.ru. Na infografice przedstawiamy operatory zaawansowanego wyszukiwania, część z nich będzie taka sama jak w Google, ale jest też kilka innych. Przyjrzyjcie się dobrze ! Miłej zabawy 🙂

Można by długo rozwodzić się nad tym, jak analiza konkurencji przydaje się w biznesie i snuć przy tym opowieści. Zamiast tego, proponujemy Wam lekturę w postaci 5 obszarów działania firmy, gdzie analiza konkurencji jest absolutnie konieczna. Oto one:

promocja kosmetyków w blogosferze

Promocja kosmetyków w blogosferze to dobrze działający ekosystem. L’Oreal i Liren królują. Najczęściej pisze się o kosmetykach do makijażu, zaś najczęściej pojawiającą się formą publikacji jest recenzja. Chcesz wiedzieć więcej o promocji kosmetyków na blogach urodowych? Zapraszamy do pobrania darmowego raportu na ten temat.

kodeks etyczny infobrokerów

Szukasz szkolenia dla swojej firmy?