infobrokerska.pl
ul. Fredry 2/6
30-605 Kraków, Polska
M: +48 503 666 166
M: +48 795 455 405
E: info@infobrokerska.pl
DANE FIRMY:
Właścicielem strony i marki Infobrokerska.pl jest:
Infomedia Group Sp. z o.o.
NIP:6793143363
REGON:366617560
KRS:0000664662
Najnowsze na blogu
Analiza czynników sukcesu firm technologicznych – case study
Zlecenia infobrokerskie bywają różne, jednak łączy je jedno. Do ich realizacji korzystamy zawsze z otwartych źródeł informacji. Otwartych znaczy legalnych i dostępnych dla każdego. Prócz identyfikacji tych źródeł, ważna jest jeszcze umiejętność ich analizy. Aby przybliżyć jak działamy, opisaliśmy jedną z naszych realizacji.
Dezinformacja i fact checking
Jak powstaje bibliografia do pracy dyplomowej
Obok realizacji zleceń dotyczących analiz rynków czy konkurencji, realizujemy zlecenia na stworzenie bibliografii. Bibliografie tworzymy dla osób, które potrzebują gotowej listy publikacji naukowych, potrzebnych do napisania pracy dyplomowej, np. doktorskiej. W wykazie znajdują się m.in. opisy bibliograficzne książek i artykułów z czasopism naukowych w formie dokumentów elektronicznych czy materiałów drukowanych.
Bańka informacyjna – czym jest? Wyjrzyj poza świat Google
Prasówka albo monitoring mediów czyli z czym to się je
Prasówka lub, jak kto woli, monitoring internetu, to rzecz szczególnie przydatna wszystkim, którzy potrzebują trzymać rękę na pulsie, nie mają wystarczająco dużo czasu na przekopywanie internetu i gazet i wreszcie, mają dość szumu informacyjnego.
Analiza benchmarkingowa na rynku portali medycznych – case study
Analiza benchmarkingowa w branży medycznej Problem: Zgłosił się do nas Klient z gotową koncepcją nowego portalu usługowego na rynku medycznym. Jednak aby podjąć dobrą decyzję i w odpowiedni sposób przygotować serwis do wejścia na rynek, potrzebował kilku informacji:
Yandex Ninja – INFOGRAFIKA do pobrania
Yandex to najpopularniejsza wyszukiwarka w Rosji. Jednocześnie to również potężne narzędzie coraz mocniej zaznaczające swoją obecność na globalnym rynku. Dziś proponujemy Wam naukę wyszukiwania zaawansowanego w yandex.com lub yandex.ru. Na infografice przedstawiamy operatory zaawansowanego wyszukiwania, część z nich będzie taka sama jak w Google, ale jest też kilka innych. Przyjrzyjcie się dobrze ! Miłej zabawy 🙂
Kiedy potrzebna jest analiza konkurencji?
Można by długo rozwodzić się nad tym, jak analiza konkurencji przydaje się w biznesie i snuć przy tym opowieści. Zamiast tego, proponujemy Wam lekturę w postaci 5 obszarów działania firmy, gdzie analiza konkurencji jest absolutnie konieczna. Oto one:
Raport: Promocja kosmetyków w blogosferze
Promocja kosmetyków w blogosferze to dobrze działający ekosystem. L’Oreal i Liren królują. Najczęściej pisze się o kosmetykach do makijażu, zaś najczęściej pojawiającą się formą publikacji jest recenzja. Chcesz wiedzieć więcej o promocji kosmetyków na blogach urodowych? Zapraszamy do pobrania darmowego raportu na ten temat.
Kodeks etyczny infobrokerów